Федосова Катерина Сергіївна

FedosovaФедосова Катерина Сергіївна
к.т.н., доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу ОНТУ (з 2006 року)

Експерт в сфері ресторанного бізнесу, практик, більше 15 років займається ресторанним консалтингом – питаннями організації роботи, розвитку і просування ресторанів в Україні та Європі (в т.ч. проекти в Іспанії, Португалії та Молдові).

  • Кандидат технічних наук (PhD),
  • доцент кафедри «Готельно-ресторанного бізнесу» в Одеському національному технологічному університеті,
  • запрошений лектор SRH Dresden School of Management
  • директор з маркетингу та комунікацій EuroCHRIE (Європейська рада з готельної, ресторанної та інституційної освіти)
  • керівник консалтингової групи ConsultingHUB
  • член міжнародної ради з питань готельної, ресторанної та інституційної освіти (International CHRIE)
  • член «Південної Асоціації шеф-кухарів України»
  • член La Foundation pour la Formation Hoteliere
  • блогер Instagram

В ОНТУ (ОНАХТ) працює з 2006 року.

Регулярно виступає з доповідями на міжнародних конференціях Швейцарія (м. Бріг), Португалія (м. Бейжа), Іспанія (м. Валенсія), Угорщина (Будапешт), Чехія (м. Опава), Македонія (м. Охрід), Словенія (м. Порторош), Великобританія (Manchester Metropolitan University), Болгарія (м. Пловдив), Грузія (м. Тбілісі), Литва (м. Вільнюс), Румунія (м. Ясси і м. Бухарест) та інші.

Провела ряд семінарів для керівників ресторанів по організації ресторанного бізнесу в Україні та країнах Європи, регулярно читає лекції на англійській мові як запрошений лектор в найкращих ВНЗ Європи (SRH Dresden School of Management, Cesar Ritz Colleges Brig (Швейцарія), Budapest Business School (Угорщина), International Hellenic University, Estonian University of Life Sciences та інших).

ДИСЦИПЛІНИ: «Інформаційно-комунікаційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», «Технологія продукціїї ресторанного господарства», «Кулінарне мистецтво», керує курсовими та дипломними проектами студентів.

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА: керівництво міжнародною практикою, в рамках якої щорічно близько 100 студентів ОНТУ проходять стажування в США, Туреччині, Греції, Франції, Чехії та інших країнах світу.

СТАЖУВАННЯ: навчалася в Кулінарній школі в Іспанії (CdT Turisme Comunitat Valenciana), пройшла ряд стажувань в сфері ресторанного бізнесу в Європі (Manchester Metropolitan University (Great Britain), University of Food Technologies in Plovdiv (Bulgaria), Institute of Hospitality Management in Prague (Chech Republic), The University of Sheffield Greece (Erasmus +), а також десятки курсів та семінарів в Україні (Управління рестораном, Управління персоналом ресторану і Управління кухнею ресторану (Олександр Мусатов), Управління фінансами ресторану (Олександр Токмиленко), Соціальні мережі для бізнесу. Facebook і Instagram (Олександр Канцлер), Систематизація бізнесу, Бізнес конструктор (Кирило Куницький), Ефективний маркетинг (Ярослав Трофимов), Нові технології туристичного бізнесу (КУТЕП), Організація ресторанного бізнесу (Інститут управління та права Песоцьких) та інші.

МІЖНАРОДНА РОБОТА:
Як запрошений лектор читала лекції (англійською мовою):

  • SRH Dresden School of Management (SRH Berlin University of Applied Sciences), 56 hours: Marketing Management for Hospitality Enterprises (for BSc in Global Hotel Management)
  • Polytechnic Institute of Beja (Portugal) – Artificial Intelligence Revolution in the Hospitality and Tourism Business, 1 week
  • Vilniaus Kolegija, Faculty of Business Management (Lithuania):
    • Development of an Effective Restaurant Menu and Menu Engineering (5 hours)
    • Trends in Restaurant Business, Artificial Intelligence Revolution in Hospitality (5 hours)
  • Alexandru Ioan Cuza University, Iasi, Romania (Seminar and Culinary workshop):
    • Marketing Trends in Restaurant Business and AI Revolution (5 hours)
    • The influence of design and presentation of dishes in restaurants (5 hours)
  • Cesar Ritz Colleges Brig, Switzerland / Workshop “ACADEMIC 2.0 – Academic Personal Branding”
  • Pärnu college University of Tartu, Estonia, Seminar/workshop “10 steps to launching a successful restaurant” (5 hours)
  • Pärnumaa Vocational School, Estonia, Seminar/culinary workshop “Trends in food design. Influence of design and presentation of restaurant dishes on customers.” (5 hours)
  • Budapest Business School, Hungary, Seminar/workshop “Artificial Intelligence (AI) and trends in restaurant marketing. Development of an effective restaurant menu.” (5 hours)
  • Seminar/culinary workshop “Trends in food design. Influence of design and presentation of restaurant dishes on customers.” (5 hours)
  • Cesar Ritz Colleges Brig, Switzerland, Artificial Intelligence Revolution in Restaurant Business (Business Cases), The 5th International Research Roundtable
  • SRH Dresden school of Management (SRH Berlin University of Applied Sciences), 56 hours: Hotel Operations (including Industry Project) for the BSc in International Hotel Management
  • Academy of Applied Studies Belgrade (College of Hotel Management), 5 hours: “Marketing Trends and the Artificial Intelligence (AI) Revolution in the Hotel and Restaurant Business.”
  • Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija (Croatia) – “Marketing Trends and the AI Revolution in Tourism and Hospitality Management.” (5 hours)
  • Faculty of Tourism and Hospitality, University of Montenegro, Kotor (1 week):
    • Globalization in the restaurant business and changes in consumer behaviour
    • Marketing trends and AI revolution in tourism and event management
  • The Secondary School of Hospitality Industry and Services and The Higher Professional School (Opava, Czech Republic), 1 week:
    • Trends of Ukrainian cuisine. Volunteer work of chefs and restaurants during the war. Culinary work-shop.
    • Trends in restaurant marketing. Development of an effective restaurant menu.
  • Faculty of Tourism and Hospitality, University St. Kliment Ohridski (Ohrid, North Macedonia) and Department of Marketing and Tourism, University “Fan S. Noli” (Korča, Albania), 2 weeks:
    • Trends in restaurant marketing. Development of an effective restaurant menu.
    • Trends in food design. Influence of design and presentation of restaurant dishes on customers. Culinary work-shop.
  • SRH Dresden School of Management (Dresden, Germany), 1 month, 56 hours: “Hotel Operations (F&B Part)” for the BSc in International Hotel Management
  • Academy of Applied Studies Belgrade / University of Novi Sad (Serbia), 2 weeks:
    • “Trends in food design. Influence of design and presentation of restaurant dishes on customers.” Seminar and Culinary work-shops.
    • “Development of an effective restaurant menu”
    • “Chef’s personal brand – development and promotion”
  • Estonian University of Life Sciences (Tartu, Estonia), 2 weeks: “Prospects for the work and cooperation of meat enterprises with the restaurant business”
  • Polytechnic Institute of Beja (Portugal), 1 week: “Millennials and new smart professions in the restaurant business”
  • International Hellenic University (Thessaloniki, Greece), 1 week: “Development and Promotion of Gastronomic Tours”

 

ПУБЛІКАЦІЇ: Перелік основних навчально-методичних робіт становить 18 найменувань (навчальний посібник з грифом МОН України «Інформаційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», «Gastronomy Tourism: typology with accent on Ukraine and Odessa region» та ін.). Перелік опублікованих наукових і науково-методичних робіт становить понад 100 найменувань. h-індекс – 3.

SCOPUS: Профіль автора
ORCID: Архів публікацій на ORCID – 0000-0001-7194-1340
Google Academy: Архів публікацій у Google Academy

  • Fedosova, K., Katunian, A. (2024) The use of Artificial Intelligence in the Restaurant Business. Journal of Tourism and Regional Development, (22).
  • Kharenko, D., Fedosova, K., Novichkova, T., & Minieiev, A. (2024). Anti-crisis design for operational management of the restaurant business in Ukraine. Technology Audit and Production Reserves, 2(4(76), 37–40. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.303613
  • Fedosova, K. & Malyhin, M. (2024). H.6 Ukrainian tea habits and traditions. In H. Bohne (Ed.), Tea Cultures of Europe: Heritage and Hospitality: Arts & Venues | Teaware & Samovars | Culinary & Ceremonies (pp. 469-474). Berlin, Boston: De Gruyter. https://doi.org/10.1515/9783110758573-038
  • Федосова К.С. Дослідження дизайну та презентації ресторанних страв на споживачів // Економіка та суспільство, 2021. № 34. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-91
  • Fedosova, K. (2022). Development of an effective restaurant menu. Research and recommendations. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(63), 32–35. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.253040
  • Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі в період пандемії COVID-19 / Економіка та суспільство, 2022. № 35. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-35-20

РОБОТА В РЕСТОРАНАХ І ГОТЕЛЯХ:
• Інвестор, керівник проекту та маркетолог мережі Lazy Crazy в Україні і Молдові (з 2021 року)
• Маркетолог та SMM спеціаліст хачапурія Protesto (2021-2022 р)
• Маркетолог та SMM спеціаліст кафе Billy’s Hamburgers (2020 – 2022 р)
• Ресторан паназіатської кухні Umami – ідея, назва, концепція, запуск проекту, SMM (2020 р)
• Bloom – ідея, назва, концепція та запуск проекту (2020 – 2021 р)
• #Hungry – ідея, назва, концепція, запуск проекту, SMM, операційний директор (2018-2019 рр).
• PR manager / фінансовий консультант он-лайн доставки «Eco Food» (2014-2018 рр)
• Маркетолог ресторану «Брати Гриль» (2016 р.)
• Арт-директор / маркетолог мережі ресторанів «Токіо Хаус» (автор ідеї і реалізації проекту з ребрендингу «Першого японського арт-кафе Токіо Хаус», 2010-2013 рр.).
• У різний час працювала в якості бізнес-консультанта і маркетолога з десятками ресторанів і готелів Одеси (в т.ч. антікафе Тунель, готелі Grande Pettine, Айвазовський, БО Еллада, кафе MerryBerry, Кофемолка, Шарлотка, Осава суші, Та-Одеса, Стар-Піцца, Карамель, Суші-Фан, Аврора в Совіньоні, Baker’s Bar та ін.).